Klávesové skratky - rozšírené
Preskočiť na obsah
Dnes je 7.04. 2020 | Prihlásiť

Digitálne mesto Gazdovský dvor City monitor Sprievodca Odkaz pre starostu


Oznamy





Mimoriadna zmena vývozu odpadu



Mesto Myjava a spoločnosť Brantner Slovakia s. r. o. informujú občanov o mimoriadnej zmene vývozu komunálneho odpadu. Vývoz, ktorý má byť podľa rozpisu vykonávaný v utorok 5. júla 2016 v lokalite Myjava - mestská časť U Zemanov bude z dôvodu štátneho sviatku realizovaný už v pondelok 4. júla 2016. Prosíme preto občanov, aby v náhradnom termíne sprístupnili pracovníkom spoločnosti Brantner svoje nádoby na komunálny odpad. Za pochopenie ďakujeme!


Úprava úradných hodín MsÚ Myjava počas prázdnin



Mesto Myjava oznamuje občanom, že počas nadchádzajúcich letných prázdnin budú v mesiacoch júl a august úradné hodiny Mestského úradu v Myjave upravené nasledovne:

- pondelok od 7.00 hod do 15.00 hod
- utorok      od 7.00 hod do 15.00 hod
- streda      od 8.00 hod do 16.00 hod
- štvrtok     od 7.00 hod do 15.00 hod
- piatok      od 7.00 hod do 15.00 hod
 
Fakticky teda prišlo k dočasnej úprave úradných hodín v pondelok a utorok, kedy miesto od 8.00 do 16.00 h bude úrad občanom k dispozícií od 7.00 do 15.00 h. Ďakujeme za pochopenie!

Výberové konanie na riaditeľa ZOS Nezábudka



Mesto Myjava ako zriaďovateľ rozpočtovej organizácie vypisuje výberové konanie na obsadenie funkcie riaditeľa Zariadenia opatrovateľskej služby „Nezábudka“, Hurbanova 621/13, Myjava. Kvalifikačné predpoklady uchádzačov sú nasledovné:


- Vysokoškolské vzdelanie II. stupňa,
- prax v riadiacej funkcii minimálne 3 roky.
 
Ostatné predpoklady:
 
- bezúhonnosť (predloženie výpisu z registra trestov nie staršieho ako 3 mesiace),
- manažérske zručnosti a osobnostné predpoklady na výkon funkcie,
- znalosť príslušnej legislatívy,
- aktívna práca s PC  a inými bežne používanými komunikačnými technológiami.
 
Iné kritériá a požiadavky v súvislosti s obsadzovanou funkciou
 
Písomná časť:
 
- Prezentácia koncepcie rozvoja zariadenia opatrovateľskej služby.
 
Podmienky pre zaradenie do výberového konania
(zoznam požadovaných dokladov k žiadosti o zaradenie do výberového konania):
 
- Štruktúrovaný životopis,
- motivačný list,
- doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- výpis z registra trestov nie staršieho ako 3 mesiace,
- doklad o praxi v riadiacej funkcii ( min. 3 roky),
- čestné vyhlásenie o zdravotnej spôsobilosti,
- písomný materiál - Koncepcia rozvoja zariadenia opatrovateľskej služby,
- písomný súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
 
Žiadosť spolu s ostatnými požadovanými dokumentmi  a telefonickým kontaktom je potrebné doručiť do 15. 8. 2016 do 15.00 h na adresu: Mesto Myjava, Nám. M. R. Štefánika 560/4, 907 01 Myjava – do podateľne úradu s označením obálky „Výberové konanie – riaditeľ ZOS“, pričom rozhodujúci je dátum na poštovej pečiatke. Termín a miesto výberového konania oznámi výberová komisia prihláseným uchádzačom, ktorí splnia všetky požadované podmienky najmenej 5 dní pred konaním. Ostatným bude oznámené, že podmienky výberového konania nesplnili.

Záznam júnového rokovania zastupiteľstva v TVM



Televízia Myjava odvysiela vo svojom programe neskrátený záznam rokovania Mestského zastupiteľstva v Myjave, ktoré sa uskutočnilo vo štvrtok 23. júna 2016 o 15.00 h na mestskom úrade. Záznam si môžete pozrieť v piatok 1. 7. 2016 o 20.00 h, v sobotu 2. 7. 2016 taktiež o 20.00 h a napokon v nedeľu 3. 7. 2016 o 13.00 h. Záznam bude takisto zverejnený na našom webe.


Na Rozptyle sa začne asfaltovať



Oddelenie výstavby a životného prostredia mesta Myjava oznamuje občanom sídliska Rozptyl nad Staromyjavskou ulicou, že od štvrtka 23. júna 2016 budú v tomto území vykonávané stavebné práce súvisiace s rekonštrukciou miestnych komunikácií. Konkrétne pôjde o asfaltovanie pripraveného povrchu. Z toho dôvodu prosíme obyvateľov sídliska, aby v nasledujúcich dňoch neparkovali svojimi motorovými vozidlami na miestach, kde budú práce robené. Ďakujeme za pochopenie a ústretovosť!


Upozornenie pre obyvateľov Partizánskej ulice



Oddelenie výstavby a životného prostredia mesta Myjava oznamuje obyvateľom Partizánskej ulice, že v časti ulice budú od utorka 21. júna 2016 vykonávané stavebné práce spojené s rozšírením komunikácie a zlepšením parkovania, tak ako je uvedené na priloženom obrázku. Prosíme preto občanov a majiteľov motorových vozidiel, aby tu od uvedeného termínu neparkovali svojimi autami. Ďakujeme za porozumenie a ospravedlňujeme sa za prípadné komplikácie v tejto lokalite.



Dôležité oznamy
Kalendár podujatí
Apríl 2020
PUSŠPSN
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
Zoznam podujatí

Anketa
V ktorej lokalite na Myjave máte najväčší problém zaparkovať?













Všetky ankety

Štatistiky
Počet návštev
Online10
Dnes  798
Mesiac  9245
Celkovo1104102

Myjava naživo
Myjava naživo

Odporúčame

Citajte viac